Produkter for opc ua client developer (6)

CANopen Manager Kildekode CiA 302

CANopen Manager Kildekode CiA 302

SYS TEC CANopen Stack Manager kildekoden inkluderer den komplette funksjonaliteten for implementering av Manager, NMT Master eller Slave-enheter i henhold til CANopen-spesifikasjonene CiA 302.
Nettbasert Fjernsupport

Nettbasert Fjernsupport

TeamViewer setter globale standarder for fjernkontrolløsninger som er rimelige, sikre og enkle å bruke. Tusener av selskaper over hele verden bruker for tiden denne tjenesten.
IT- og Sikkerhetstjenester

IT- og Sikkerhetstjenester

Velkommen til SL Service GmbH Dinkelsbühl - din kompetente partner innen IT- og sikkerhetstjenester.
EU-representant - ECREP/ UKRP for Medisinske Enheter

EU-representant - ECREP/ UKRP for Medisinske Enheter

Maxcert tilbyr EC-representasjonstjenester for produsenter av medisinsk utstyr utenfor EU. Maxcert er en autorisert/registrert EC REP-tjenesteleverandør og kan håndtere dine ECREP-krav bedre enn andre. Vi sørger for at du er klar for MDR! og godt oppdatert med EU-regelverket for ditt medisinske utstyr. Maxcerts team har ekspertkunnskap til å hjelpe deg med å navigere gjennom de komplekse regulatoriske utfordringene som den nye EU MDR medfører. Vi kan bistå deg gjennom hele prosessen for å sikre at du og din virksomhet er kompatible med alle EU MDR-kravene. For mer informasjon, ta kontakt med oss på
IP-tjeneste

IP-tjeneste

IP Service tar ansvar for maskinservice og elektroinstallasjoner av tredjepartsprodukter/-maskiner og testing av flyttbare elektriske arbeidsmidler (OEA). Våre tjenester: - Elektroinstallasjon - Testing av OEA for flyttbare elektroniske enheter (rettssikker, for anleggsvedlikehold, arbeidssikkerhet, forsikringsbetingelser) - Service for maskinbyggere
Administrerte Tjenester - Datasenter Spesialister

Administrerte Tjenester - Datasenter Spesialister

Omfattende datasenter-tjenester fra planlegging til lagerstyring | Logistikk | Varemottak gjennom installasjonsforberedelse | Kabling | Idriftsettelse til onsite-tjenester | Tilgangsstyring. Rosenberger OSI tilbyr som en såkalt "One-Stop-Shop-partner" alt på ett sted - 50-personers serviceteam over hele landet - bredt spekter av tjenester - Hotline og differensierte serviceavtaler (SLAer) Helhetlig service betyr hos Rosenberger OSI også at kunden alltid er involvert. Workshops og opplæring er derfor en viktig del av servicepakken.